Det var på tiden...

Vi har rätt många läsare här på bloggen trots vi inte kommit igång riktigt än, vare sig med bloggandet eller innebandyliret. Det är kul att ni hittar hit.
En som däremot tydligen inte läser bloggen är fystränare Mattsson.
Vi har ju nämligen skrivit träningstiderna klart och tydligt. Idag är det ju onsdag och det innebär samling 17.30 och inte 18.00. *host host*

Skämt åsido, det var fler som tog fel på tiden (undertecknad var själv sen, trots att jag visste när vi började) men det är såklart extra kul att retas med Sandra.

Jag lovar att vi nu får springa beep-test nästa vecka som straff...

Nu ska jag sova.
Zorra lugnt.
Godnatt

None
Kommentarer
Postat av: Sandra fys

Emma, beeptest är inget straff, utan en belöning! Och det skulle ni kunna få för att ni var så duktiga och drog igång träningen själva! Bra förslag av dig tycker jag!

2008-08-28 @ 19:07:33
Postat av: Emma

Bra där Sandra. Jag gillar hur du lyckas med att alltid ha positiva perspektiv på livet. Det är bla därför jag ser upp till dig. Beep i veckan då...;)

2008-08-30 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0