080616

Kul träning igår. Explosivitet stod på schemat vilket innebar mycket olika hoppserier. Dessutom lite bål, vilket man aldrig kan få nog av. Just under den här träningen lekte pappa Lasse fotograf så nu har jag lite sköna bilder att visa upp.


Sofia kör en av några hoppserier i en hopp och joggbana!


Jennie kör en annan variant.


Snygga benpress!


Marie kan hon också!


Sköna situps =)


Vissa fick ta det en anning lugnare under dagens träning ;). Tur att vi har Therese som tar hand om våra lite klenare spelare! (Kan säga att hon får vara med mig alldelles för mycket :P haha )

Vart mer hopp och stuts senare som tyvärr inte fotografen orkade vara med på. Vi tävlade på slutet om vem som kunde hoppa minst hopp upp för backen till buskarna. Jag och Marie vann på 11 (Om man inte räknar fystränar-Sandras resultat. och det gör inte jag!)
Skön träning igår, mer sånt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0