Rapport från Göteborg...

Öppen fråga till fystränare Mattsson:
Är det ok att skippa löpningen när haglet står som spön i backen?

Ja det haglar här så idag blir det ingen löpning...
För övrigt så har jag bara tränat med Pixbo en gång.
Det funkar inte att sluta mellan sex och halv sju när träningen börjar ute i Skatås klockan sex, det kan vilken sjuåring som helst räkna ut. (Till och med Dohn och Paou...)

Följdaktligen får jag löpa ensam.
Jag kan meddela att jag nuförtiden hittar som en gud i Göteborg och att det hemifrån mig tar exakt 11 minuter att löpa ner till Poseidon på Avenyn.

På hemvägen tar det 12, men då har man uppförsbacke hela vägen.

Annars är Göteborg rätt likt Kumla.
Blått och vitt liksom...



None

Kommentarer
Postat av: Mattsson

Öppet svar till Emma: Vid fall av hagel: leta rätt på närmsta större träd (gärna med långa grenar) och passa på att göra några roliga grodhopp! Det har resten av gänget fastnat för... Ta hand om dig!

2008-06-21 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0