Hur man spelar polobike

Man behöver en cykel, en träklubba och en boll av det lite hårdareslaget. En hjälm är också av stort behov, det ska åtminstånde rekomenderas! Man behöver även en plan som inte gör allt för ont att ramla på men fortfarande är ok att cykla på, vi använda konstgräs (bra val). Ett par mål är även det bra att ha!

Sen är det dags att lära sig cykla..

image155

Efter det bör man även bekanta sig med bollen och klubban...

image156

Sist men inte minst gäller det att lära sig spelet...

image157

Man ska försöka göra mål...

image159

Men det  är framförallt viktigt att hålla sig på cykeln!

image158

Det är ungefär så man spelar polobike!

Malin "Modesta" Persson #11
Kommentarer
Postat av: Krillan

Nu var ju inte jag med på den "berömda" resan ;0) Men jag tycker mig se massor med fusk på cykel leken, massor av barn har fötterna i marken, är inte det fusk? Kan endast see malin P som har gjort en snygg vurpa vilket bevisar att hon iallafall försökte cykla och slå på bollen samtidigt. Jag vet vi håller oss till innebandy istället. /#9

2008-05-25 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0