Säger som Nisse, Nu åker vi!

Vi tackar Marie Mört Pettersson för inlägget nedan. Jag tror alla fick sig ett gott
skratt denna första advent, och en extra uppladdning inför kvällens match.

Klockan 18.00 ikväll är det alltså matchstart, och motståndarlaget heter
Linköping. Mycket mer än så vet jag inte, och mycket mer än så behöver jag
inte veta. Det jag vet, är att det är ett blått, otroligt taggat Kumla som står
klara inför tekning i Kumlahallen, 17.59.
Och det, tillsammans med vårat otroliga publikstöd är allt som behövs.

Idag är det dags att ta poäng, vi vet att vi kan!



/ Bjuhr #17
Kommentarer
Postat av: På läktarn

Och poäng det blev det och fler ska det bli.

2008-11-30 @ 20:47:37
Postat av: Saz

Vi kunde, och vi kan igen.. Nu vänder vi det här, det ska bli våran säsong!

2008-11-30 @ 20:57:10
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: Lasse P

Och åkte det gjorde ni, det är matcher som dessa som gör livet lite krydda och när vi vinner gör det ju inte saken sämre. GRATTIS

2008-11-30 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0