Träningsmatch

Istället för träning ikväll kommer vi att spela träningsmatch mot Brickebackens p93.
Det ska bli väldigt kul. Det för minnena tillbaka till den tiden då vi brukade spela träningsmatcher mot våra egna killar.
Har för mig att vi vann nån match mot 86:orna. Jag har också för mig att de var rätt sura efter det och inte ville spela några fler träningsmatcher mot oss. Men detta var ju såklart 6-7 år sen, mitt minne kanske sviker mig.

Hur som helst så ska vi som sagt spela mot Brickebackens 15-åringar idag. Undrar om dem är rädda för tjejbaciller?

None
Kommentarer
Postat av: Saz

Våra 88:a killar var det.. :P Visst vann vi och visst var de sura ;)

2008-09-25 @ 23:12:52
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0