Vad heter innebandy på afrikaans?

På tal om att vara internationell. När jag var yngre drömde jag att jobba som innebandyambassadör. Typ åka runt i världen och etablera innebandyn i länder där man aldrig hört talas om sporten. Jag ville få människor att upptäcka den sport som jag älskar. Dela med mig av glädjen. (Vacker tanke, right?)

13 februari, 2005 ritade jag denna bild i det fantastiska programmet Paint.
En bild av hur jag föreställde mig innebandyn för barn i Afrika.



Ganska gulligt och idylliskt va?

Tänk att jag till och med samlade mina gamla klubbor och klubbfodral samt vattenflaskor och skor för att jag ville skicka dem till Afrika.


None
Kommentarer
Postat av: Saz

tycker den här bilden är klockren, du har till och med fått med skuggorna ;)

2008-09-10 @ 13:37:34
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: Mary

Haha, vad söööt du är Emma :) // #22

2008-09-10 @ 16:30:02
Postat av: Emma

Haha, tack! (Linnéa tyckte jag var larvig)..

Skuggorna är lite komiska om man kollar var solen är..haha:P

2008-09-11 @ 12:58:56
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0