Ett fantastiskt lag med ett otroligt hjärta!

Jag vill börja med att tacka ALLA mina lagkamrater, tränare, föräldrar m.fl. för erat otroliga stöd som ni gett mig under min förra säsong som var väldigt tuff. Jag har slitit i 1 år (!) för att komma tillbaka på planen igen och nu har jag äntligen lyckats. NI alla ska ha ett stort tack från mig som har hjälpt mig under den jobbiga tiden. TACK!!!

Förra säsongen levde jag i en stor stor bubbla. En bubbla fylld med glädje, sorg, lycka, olycka ja allt ni kan tänka er. Jag var inte mig själv, jag var inte den här spralliga, glada, roliga norrlänningen som alla tyckte innan, jag var den här tråkiga, nedstämda tjejen som bara ville vara hemma och tyckte att allt var tråkigt. Men NU har den riktiga norrlänningen kommit tillbaka, så se upp brudar nu kan INGENTING stoppa mig. Nu är jag med och fightas om samma plats som er och visst är det härligt?! Det tycker i alla fall jag.

Ville bara säga att NI är ett FANTASTISKT LAG med ett OTROLIGT HJÄRTA!


VI är ett lag som aldrig kommer att ge oss!

VI är ett lag som ska visa att vi är bättre än alla andra!

VI är ett lag som tål att få smällar utan att vi viker ner oss!

VI är färre än förra året men vi är STARKARE!


Tack för allt mina underbara brudar.

Tack för allt mina underbara tränare.

I år finns inga gränser, i år smäller det.


Nu brudar är det dags att uppfylla våra mål och visa vilka det är som bestämmer, och det börjar redan IDAG!


Massa kramar till er alla ni är fantastiska // Norrlänningen # 28

Kommentarer
Postat av: lill-E

så härligt att höra sandy!!!! grattis än en gång för trots allt stöd så är det ändå DU som orkat gå hela vägen! ses på träningen ikväll <3

2009-08-20 @ 16:23:54
Postat av: Emma

Håller med Linnéa, trots allt är det DIN fight som DU har klarat, starkt!

2009-08-21 @ 10:16:58
URL: http://emmeri.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ jäkla kul och skönt att ha dig tillbaka fullt ut Sandy!!

2009-08-21 @ 11:31:29
Postat av: Louise

Oj... mitt namn försvann visst på förra inlägget :)

2009-08-21 @ 11:32:20
Postat av: Emilia

Det är otroligt vilket jobb du har gjort Sandy och jag är så glad för din skull, glad för att du lyckats och glad för att ha dig tillbaka på planen igen! Grattis vännen :)

2009-08-21 @ 14:33:51
Postat av: Malin

Sååååå skööönt att ha våran riktiga norrlänning tillbaka. Vi älskar dig! Ännu roligare är det ju att fajtas med dig varje träning. Hoppas du förstod att det var därför jag fälde dig i onsdags.... du är en för stor konkurent helt enkelt ;) Love you babe. Nu jävlar kör vi! Puss

2009-08-21 @ 19:05:54
URL: http://perhzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0