Målvakt på vift

TACK för denna säsong alla ni underbara tjejer, tränare, föräldrar, sargvakter och alla ni andra som funnits runt laget!
För min del har det varit en otroligt givande säsong, på alla sätt.

Min sista träning för denna säsong gjordes i måndags för nu bär det av till varmare breddgrader:)
I 9 veckor framöver, alltså 2 månader och 1 vecka ska jag och min Carl semestra i Thailand, Malaysia och Borneo.
Vi ska luffa, som det heter:) En ryggsäck blir min garderob och myggnätet är med för att hålla småkrypen borta!
För att kunna dela med oss av detta äventyr har vi en resdagbok, som ni gärna får kika in i då och då. Kommentarer uppskattas oxå!


http://www.resdagboken.com/Default.aspx?documentId=3&userId=257967

Håller tummarna för er på SM, ge allt nu!!
Vi ses i sommar. 

Louise
Målvaktsjävel #1

Kommentarer
Postat av: ove

hoppas du får en trevlig resa

2009-03-26 @ 17:42:11
Postat av: Andreas

Ha så himla skönt och tänk på oss någon gång då och då.

2009-03-26 @ 20:20:36
Postat av: Emma

Du vet vad vi säger Louise: "Wohoooo, living the dreeeeaaam!"



(alltså lev livet nu, bara njut!)

2009-03-27 @ 16:41:38
URL: http://emmeri.blogg.se/
Postat av: Giorgietto

Divretitevi!!!

Och nästa resa jag vill at ni komma ocksa i Ticino!!! ahah

Ciao ciao

2009-03-28 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0