Kontaktannons

Hej!
Jag är en tjej på 22 jordsnurr som gillar långa promenader, matlagning och innebandy. En kväll som denna sitter jag ensam hemma i höstmörkret och därför söker jag just DIG som också är ensam i kväll! Det öppethus hos mig för idolkväll/chilla/sova/äta/snacka m.m.
Jag är ensam hemma så därför står jag och min lägenhet öppna för just ER ;D
Jag är medveten om att det är med väldigt kort varsel så jag har full förståelse över att ni har planerat annat, men om det finns några ensamma kumlingar där ute så är ni varmt välkomna :)
Intresserad? Hör av dig! :)
Kram//Nettan (alias Dalkullan)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Dalkulan, jag skulle gärna kommit och snackat och chillat med dig! missade dock den otroliga annonsen.

2009-11-07 @ 12:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0