Mot en annan del av Köping

än den dem brukar visa på tv.
Vi ska försöka hitta oss till Karlbergshallen i Köping. Vilket jag överlåter helt till busschaffören. Mitt fokus ligger på en match där vi ska visa vad vi kan. Kumla. Det blåvita laget. Vi ska till staden Köping och hälsa på en liten snabbis bara för att hämta de 3 poängen vi vet är våra. Kaxigt? Visst är det. Men man måste visa vad det är man vill. Vi vill vinna. Vi vet att dem kommer bli svårt, Köping är bra och har tre raka vinster, men det är varken något som skärmmer oss eller kommer att stoppa oss, bara peppa oss att käppa ännu hårdare mot vårat mål och för att stoppa deras svit. Nu jävlar tjejer nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: ove

till hallen hittar jag så ni kan vara lungna

2009-10-24 @ 09:54:01
Postat av: Thomas

Lycka till nu mot Köping Tjejer!!!!

själv kommer jag inte va närvarande så inga bilder den här gången..så jag kommer vara där in spirit så att siga och heja på er.



//Thomas

2009-10-24 @ 09:58:36
URL: http://tpfoto.bloggsida.se/
Postat av: marie

nu taggar vi tjejer!!! :D

2009-10-24 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0