Spelledigt

I helgen har det blåvita laget en spelledig helg. Vad skönt tänker nog många. Men för mig är det bara en enda lång väntan på nästa träning och nästa match. Visst vill man ibland göra andra saker än innebandy ibland. Men det hinner man ju ändå. Det är värre med väntan på att få spela för då jag inte får göra det jag älskar börjar det klia i hela kroppen och jag vet liksom inte vad jag ska göra. Så då, ja då åker jag och tittar på lite innebandy. För om man inte kan delta själv då kan man ju iaf följa spelet från en annan position. Jag valde att kika på våra kommande helgs motståndare, ÖSK. Jag hade tänkt njuta av spännande innebandy och dessutom få tjuvkika lite inför nästa helg. Men så besviken jag blev, jag fick inte se något av det. Surte bjöd inte upp alls, så ÖSK vann med 10-0 (dem hade nog 5-0 innan 8 minuter i första om jag inte minns fel). Det blev en svår analyserad match för min del. Är ÖSK SÅ sjukt bra eller var Surte bara dåliga? Min slutsats blev: både och. ÖSK är bra.... Men mitt blåvita lag är minst lika bra (antagligen bättre ;) ). Det kommer bli en grymt derby om en vecka. Där dem blåvita kommer visa er (och Ösk) vad vi går för!


Who dares to win?
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle säga att det är ÖSK som är sjukt bra. i det laget spelas ju faktiskt innebandy, och det va en rolig match att se.

2009-10-10 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0