Dalkullan har ordet

Jaha tjejer, då var det dax för mitt första framträdande i denna blogg. Jag vill bara skriva av mig lite inför den kommande seriepremiären och andra tankar jag har i mitt huvud :)

Det är nu allt börjar, det är nu allt ställs på prov. Hur bra som lag är vi? Har vi skött försäsongsträningen? Kommer vi nå våra mål? Hur bra är motståndarna? etc. Det är nu vi kommer få alla svar och jag är helt övertygad om att vi kan göra Kumlas bästa säsong på mycket länge. Vi ska tänka "vi kan, vi vill, vi ska". Alltså tex., vi KAN vinna serien (det kan alla lag), vi Vill vinna serien (det kanske alla spelare i varje lag inte vill!?), vi SKA vinna serien (det ska inte dem andra) put it in action!!! Vi KAN vinna serien, men vi kan det inte om vi inte VILL (och det är klart vi vill!?) vi SKA vinna, vi har alla förutsättningar för att klara detta..Nu är transportsträckan över och nu drar allvaret igång, det är snart dax för seriepremiär! Åh vad härligt det låter i mina öron, SERIEPREMIÄR! Fyf*n vad kul det ska bli!!!

Men HUR ska vi lyckas med allt vi kan/vill/ska denna säsong?
Vi har ett bra lag, det är vi nog alla överens om men det gäller att varje individ tar ansvar för att vara så bra som möjligt och då gäller det att sköta sin kost, träning, hälsa så man är väl förberedd inför uppgiften. Vi ska ha högt i tak och ställa krav på varandra för vi har ju faktiskt som lag bestämt oss vad vi ska åstadkomma denna säsong och om det är någon som faller ur det måste vi kunna vara raka och ärliga och ställa krav på spelaren i fråga, hjälpa henne tillbaka. Går det tungt en period så ska vi se detta som en utmaning istället för ett hinder. Jag lovar att det kommer gå mycket lättare att ta oss an utmaningen tillsammans istället för att klättra över hindret och lyckas vi med utmaningen kommer vi bli starkare som lag ännu en gång.
Lyckas vi med detta blir vi ett starkare lag och ingenting kommer kunna stoppa oss, det är jag säker på! Tänk vilken rolig säsong detta kommer bli när vi lyckats med det vi kommit överens om, för visst är det den känslan vi vill ha i vår? Att vi är nöjda och att vi gjort vårt bästa? Då ser vi till och gör det tycker jag, med start redan på lördag :D
Och sen vill jag passa på att tacka er alla att jag får vara en del av Kumla, det är jag stolt över!
Kommentarer
Postat av: Sandy

Mycket bra skrivet Nettan! Nu ska vi allt visa vart skåpet ska stå. Jag vet att alla kan, UPP TILL BEVIS. HERE WE COME!

2009-09-16 @ 11:48:11
Postat av: Emma

Bra skrivet Nettan, helt rätt! NU KÖR VI! Är så himla taggad för denna säsong..!

2009-09-16 @ 12:52:39
URL: http://emmeri.blogg.se/
Postat av: Friman

Bra där Nettan!! Kom igen nu KUMLA, nu f*n gäller det!!!

VI KAN, VI VILL, VI SKA!!!!!! VINNA ALLTSÅ.

2009-09-16 @ 13:02:14
Postat av: Maria

Mycket bra skrivet Nettan! :) Blir så himla glad och taggad! På lördag gäller det!!! Ses imorgon mitt blåvita lag :)

2009-09-16 @ 13:06:18
URL: http://mmaarryy.blogg.se/
Postat av: Malin

Fan va bra skrivet Nettan! Nu vill jag bara stå där på planen och visa vad vi blåa kan! JAG VILL HA SERIPREMIÄR IDAG! VI SKA VINNA!

2009-09-16 @ 13:37:02
URL: http://perzhon.blogg.se/
Postat av: Schmiddi

Vi vill och vi ska! I know for sure! :-)

2009-09-16 @ 14:21:27
Postat av: Lasse P

Kannon Nettan, och jag tycker ni är underbar tjejer och lyckas ni få i hopp ert kunande så är det inga problem.

2009-09-16 @ 14:27:12
Postat av: Andreas

Kloka ord från en rutinerad dalkulla!! Vi tror på er och vet att vi har allt i egna händer. Även om jag inte kommer kunna vara med så mycket som det var tänkt så finns ni alltid i mina tankar och JAG VET ATT NI KAN!!!



Kom igen nu Kumla Blå, och kom ihåg den där härliga bilden av det blåa laget som tackar publiken efter en seger!!!



/Andreas

2009-09-16 @ 14:29:57
Postat av: Katya

KUMLA!!!! Jag tror i Kumla!

2009-09-16 @ 14:40:56
Postat av: Storm

Riktigt bra skrivit Nettan! Vi kommer visa vad vi blåvita går för. Vi har allt å vinna å inget att förlora! Det är bara å tuta å köra. Varenda match, varenda minut, varenda sekund kommer vi ge allt vi har. Kick some ass!!!!

2009-09-16 @ 15:02:41
Postat av: Luuuund

woohoo dalkullan kan hon!! super bra skrivet! och tack för att du är en del av kumla :D let´s go , nu kör vi blåvitalaget!!

2009-09-16 @ 15:33:12
Postat av: Ady

Hejaaaa KUMLA!! =)

How are you??

See you all in december!

by by

Ady (Swisssss)

2009-09-17 @ 18:10:04
Postat av: Lidén

Kloka ord från en duktig lirare. Lycka till på lördag alla tjejer.

2009-09-17 @ 19:45:24
Postat av: Lillerik

hääärligt skrivet nettanplättan! let's rocccccck

2009-09-17 @ 23:12:38
Postat av: Thomas

lycka till tjejer på lördag i göteborg!! kick ass!!

kommer att hålla tummarna för er alla



mvh



Thomas

2009-09-18 @ 20:21:52
URL: http://tpfoto.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0