Happy new blog

Förlåt bloggen och dess kära läsare.
Jag har fått påtryckningar och folk har undrat: är det inte dags att uppdatera bloggen?
Och jo. Det är dags och har varit dags länge. Däremot har det inte blivit av. Tyvärr.

Många hade nog hoppats på att få se en såndär underbar julkalender som Kumladam bjöd på förra året.
Jag förstår er besvikelse och tanken var att vi skulle hitta på någon ny spännande idé att bjuda på som kalender, men icke. 24 tomma luckor blev det.
Däremot hoppas jag att ni fick en fantastisk julafton ändå.
Och nu när har vi ett nytt färskt år framför våra fötter innebär detta även nya möjligheter. Andra halvan av säsongen drar snart igång och det är dags att damma av bloggen.
Happy new blog!

/ Oh captain, my captain
Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej en liten hälsning från Uganda



jag hoppas att ni alla mår bra.



Lycka till i matchen mot Skattkärrs IK i kväll

jag kommer att heja på er och håla tummarna för er

so kick ass ok :) jag vi att ni kan!



mvh



Thomas

2010-01-09 @ 08:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0